Dags för årets årsmöte för 2026!
Vi samlas den 5 mars klockan 18.00 i Tegnérstugan!
Anmälan om deltagande görs via e-mail till styrelsen@saffleik.se så vi vet hur mycket mat som ska köpas in.
Senaste datum för anmälan är den 26 februari!
Mer information hittar ni i nyheten om årsmötet på hemsidan
Hoppas vi ses!